FORSKNINGSBASERET | SEGMENTERING
Kurser og uddannelser i Emotionelle Kundetyper®
Forstå hvorfor mennesker køber, og hvordan du får dem til det.
Evalueret til 4,7 ud af 5 stjerner på Trustpilot
Viden om kundetyper giver dig
- Indsigt i kunders emotionelle grund til at købe
- Konkrete anvisninger til at øge salget via markedsføringen
- Kompetencer til strategi, konceptudvikling og branding
Bliv klogere på de fire
Emotionelle Kundetyper®
Hvilken forskning bygger kundetyperne på? Hvordan er dette forskelligt fra persontyper og traditionelle segmenteringsmetoder? Hvilket problem løser værktøjet? Hvem er det relevant for?
Bliv klogere på de fire Emotionelle Kundetyper®
Hvilken forskning bygger kundetyperne på? Hvordan er dette forskelligt fra persontyper og traditionelle segmenteringsmetoder? Hvilket problem løser værktøjet? Hvem er det relevant for?
Kendt af mere end 10.000 danske virksomheder
ONLINE | INTRODUKTIONSKURSUS
Få en introduktion til Emotionelle kundetyper®
På kurset får du en introduktion til, hvordan du opbygger et emotionelt brand til de fire kundetyper.
Det er for dig, der har ansvaret for markedsføringen og er nysgerrig på Emotionelle Kundetyper er relevant for jer.
Sådan bruger
Kim Sangild kundetyperne
Uanset om det er planneren, web-developeren, SoMe-specialisten eller projektlederen, så ved alle, hvad Emotionelle Kundetyper er. Når vi internt siger “en blå kunde”, så er ingen i tvivl om hvilken type markedsføring, der skal laves.
For mig, er det her blevet meget mere en business case på – ja, vi betalte en sum penge for at få uddannelsen, men det er pebernødder i forhold til, hvad vi allerede har fået ind.Kim Sangild
Sådan bruger
Charlotte Pihl kundetyperne
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur.
Charlotte Pihl
Få svar på dine spørgsmål
Vi bestræber os på at sidde klar ved chatten nederst i højre hjørne på hverdage ml. kl. 9-15, og er vi kortvarigt væk, så svarer vi pr. mail.
Du kan også sende os en besked via formularen.
Se Institut for Kundetypers privatlivspolitik her.