FORSKNINGSBASERET | SEGMENTERING

Kurser og uddannelser i Emotionelle Kundetyper®

Forstå hvorfor mennesker køber, og hvordan du får dem til det.

Evalueret til 4,7 ud af 5 stjerner på Trustpilot

Viden om kundetyper giver dig

Bliv klogere på de fire
Emotionelle Kundetyper®

Hvilken forskning bygger kundetyperne på? Hvordan er dette forskelligt fra persontyper og traditionelle segmenteringsmetoder? Hvilket problem løser værktøjet? Hvem er det relevant for? 

Bliv klogere på de fire Emotionelle Kundetyper®

Hvilken forskning bygger kundetyperne på? Hvordan er dette forskelligt fra persontyper og traditionelle segmenteringsmetoder? Hvilket problem løser værktøjet? Hvem er det relevant for? 

Kendt af mere end 10.000 danske virksomheder

ONLINE | INTRODUKTIONSKURSUS

Få en introduktion til
Emotionelle kundetyper®

Få en introduktion til Emotionelle kundetyper®

På kurset får du en introduktion til, hvordan du opbygger et emotionelt brand til de fire kundetyper.

Det er for dig, der har ansvaret for markedsføringen og er nysgerrig på Emotionelle Kundetyper er relevant for jer.

Previous slide
Next slide

Hør om de fire kundetyper i 'Podcasten om Kundetyper'

Sådan bruger
Kim Sangild kundetyperne

Uanset om det er planneren, web-developeren, SoMe-specialisten eller projektlederen, så ved alle, hvad Emotionelle Kundetyper er. Når vi internt siger “en blå kunde”, så er ingen i tvivl om hvilken type markedsføring, der skal laves. For mig, er det her blevet meget mere en business case på – ja, vi betalte en sum penge for at få uddannelsen, men det er pebernødder i forhold til, hvad vi allerede har fået ind.

Sådan bruger
Charlotte Pihl kundetyperne

Scroll to Top