Her er mine 7 bedste grunde til at du skal benytte nyhedsbreve i din markedsføring:

1: Du har tid til flere kunder – og nyhedsbreve er den hurtigste vej til dem.

Så enkelt kan det siges.


ID-10063690 mon han skriver nyhedsbreve ?(Venligst udlånt af Ambro og www.freedigitalphotoes.net)

2: Nyhedsbreve er den absolut mest profitable måde, du kan markedsføre dig på online. Overhovedet.

For hver dollar, der bliver investeret i nyhedsbreve, kommer der 40 dollars ind igen (ifølge Dwarf ).

I Danmark blev der f.eks. omsat for 7 miliarder kr. via nyhedsmails i 2012.

3: For få hundrede kroner (eller ligefrem gratis) kan du nå tusindevis af modtagere – dvs. det er nærmest gratis at kommunikere til dine kunder

4: Der behøver ikke at være mere end få timer fra du får en genial idé til du er igang med at sælge den (til dine nyhedsbrevslæsere)

5: Du behøver ikke at have fat i hverken grafiker, trykker, fotograf, avisen eller andre for at formidle dit budskab

6: Du kan komme i gang allerede her i januar (og måske endda allerede få dine første ordrer ad dén vej!).

Hvor mange andre effektive markedsføringstiltag kan du ellers nå at lave på så kort tid? og for peanuts?

7: 58% af os tjekker vores indbakke, som det første når vi møder ind om morgenen.

(Gad vide hvor mange, der åbner postkassen, læser reklamerne i avisen eller tager på messe som det første? der er ikke mange procent tilbage til deling..)

JA. Jeg jeg ved godt at måske:

  • har du ikke nok modtagere på din liste endnu
  • skriver du allerede nyhedsbreve, men der er ikke nok, der åbner dem
  • skriver du allerede nyhedsbreve, men der er ikke nok, der køber
  • synes du det kan være svært at finde ud af hvad du skal skrive om
  • er du bange for at spamme dine kunder
  • er der bare ikke nogen gode historier at skrive om i netop din virksomhed

Sådan havde jeg det også. Men kun indtil jeg, tog på kursus hos Christina Klitsgaard.

Og fik løsningerne på ALT ovennævnte. Plus meget mere. Blandt andet fra den fantastiske medfølgende workbook.

Samme aften skrev jeg et nyhedsbrev, der gav mig 20 ordrer – og en ny kunde som købte for over 100.000 kr. pga. mine nyhedsbreve.

Siden har jeg kun solgt på den måde.