En kommende certificeret’s bekendelser…

Lige pt. er jeg involveret dybt i lanceringen af et meget spændende og nyskabende koncept…

Jeg arbejder meget tæt med kunden – primært omkring lanceringen på Facebook, men naturligvis bliver man involveret i flere aspekter og dele af konceptet.

Kunden havde dog taget de vigtigste strategiske valg, da jeg kommer ind i processen, men i mit hoved bliver jeg ved med at “rode og rage” i min kundemagnetiske redskabskasse, fordi det ligger dybt i mig.

Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke må undervise i den kundemagnetiske teori, for jeg har den jo oppe i mit hoved. Jeg begynder at blive frustreret og det føles som om mine “arme er bundet på ryggen”.

Jeg anbefaler min kunde at gå til Kundemagneternes “frikadelle-foredrag” og selvfølgelig føler de sig lige så draget af konceptet som jeg gør.

Vi tager en snak omkring, hvordan kunden kommer videre, og det gør de naturligvis ved at købe en individuel sparring hos Kundemagneterne, så jeg burde slippe her… MEN…

Det rumler rundt i mit hoved og jeg kan ikke sove…

Jeg får en form for åbenbaring, som måske allerede er indlysende for mange…

VALGET – valget af målgruppe – FARVEN…

Hold nu op, hvor er det et svært valg, som kan have store konsekvenser for kunden…

Måske kan et forkert valg i bund og grund betyde “liv eller død” for virksomheden?

For nogle virksomheder er valget mere oplagt end hos andre, og her er det virkelig svært, dog sindssygt spændende…

Dét valg vil jeg klædes på til at kunne tage…

Jeg vil ha’ redskaberne til at afdække hvilken målgruppe min kunde skal vælge…

Jeg vil være med tidligere og dybere fremadrettet…

Jeg tæller ned til 4. april, hvor jeg starter på certificeringen og skal møde resten af holdet, som er et megasejt hold…

Som “kommende certificeret”, får man adgang til “LOGEN”, så allerede nu er jeg blevet medlem af et sparrings- og vidensdelingsnetværk, som er guld værd. Jeg er allerede i gang med at knytte relationer og byde ind på kommende opgaver.

Kommende certificeret i kundetyperne
Janne Schmidt Nielsen
Indehaver og Facebookfessor i Den Skaeve Vinkel