Velkomstgaver til nye læsere af nyhedsbrevet

Test din egen kundetype, se video eller download guiden til sociale medier

Velkommen i det kundemagnetiske univers.

Vi mener, at det er en essentiel del af succesfuld markedsføring, at du giver din potentielle kunde mulighed for at få en demonstration eller “vareprøve”.

Værs´go – herunder finder du:

  • TESTEN: “Hvilken kundetype er du?”
  • E-GUIDEN: “Sådan undgår du at spilde dine penge (og tid) på de forkerte sociale medier”
  • Et SNEAK-PEAK på en af videoerne fra Online workshoppen: “Få markedsføringssucces på mikrobudget”

Din FRIBILLET til foredraget i Aalborg eller København bliver leveret i din indbakke få minutter efter din tilmelding til nyhedsbrevet (der står “Fribillet” i emnelinen. Tjek evt. SPAM-filtret).

God fornøjelse!

Mvh.

Jannie & Sanne

Sanne og Jannie i sofaen er glade for at uddele velkomstgaver til nye læsere af nyhedsbrevet

Kundemagneterne består af Jannie Ilum Gade (tv) tidligere salgschef, produktchef og direktør med godt 24 års praktisk salgs- & markedsføringserfaring og Sanne Dollerup (th) forsker, konceptudvikler og tidligere indehaver af et reklamebureau. Tilsammen har vi startet 7 virksomheder og driver de 3 i dag. Vi har de sidste 3 år arbejdet sammen om at videreudvikle, forbedre og konkretiseret en lavpraktisk og videnskabelig metode til at tiltrække kunder i stedet for at jage dem.

E-GUIDE samt ONLINE SUCCES TABEL

 

I e-guiden “Sådan undgår du at spilde din tid (og dine penge) på de forkerte sociale medier” er der korte beskrivelser af de fire kundetyper. Du får også forslag til, hvordan du med fordel kan lave opdateringer til de fire kundetyper – og til hvilke sociale medier de typisk er på.

Bagerst finder du “Online succes tabellen”, som er en oversigt, der illustrerer, hvilke medier kundetyperne befinder sig på. (Lige til at hænge op på opslagstavlen).

Hent guiden her.

 

 

en af velkomstgaverne til nye læsere af nyhedsbrevet
Sociale medieguiden er en velkomstgave til nye læsere på kundemagneternes nyhedsbrev

TEST: Hvilken kundetype er du?

Vil du vide, hvilken kundetype du er, og hvornår du BARE ikke kan sige NEJ til et produkt?

Når du trykker på knappen “Lad os spille“, så begynder testen. Her skal du vælge mellem forskellige spørgsmål eller billeder.

Tilsidst udregner testen, hvilken kundetype du selv er.

Og ja – det med kundetyper er både utroligt enkelt at forstå…. og ret omfattende. Indsigt i din egen og dine kunders kundetype, kan få en dramatisk betydning for hvor præcist du rammer dine kunder i al dit kommunikationsmateriale, såsom hjemmeside, nyhedsbreve, blog, produktudvikling, personlige møder osv. Det er derfor vi har forsket, gennemtestet og brugt 3 år (indtil videre) på at udbrede kendskabet til kundetyperne. Og det er derfor vi har sammensat et heldags grundkursus i kundetyper, hvor du lærer at finde dine kunders kundetype samt at udarbejde en plan, for hvordan du kommunikerer målrettet til dem. Så de får lyst til at købe (mere) af dig.

 

Klik på LETS PLAY og start testen =>>

Se velkomstvideoen fra onlineworkshoppen

Få en fornemmelse af hvordan det ville være at deltage på onlinekursus hos os.

I denne korte video (som er nr. 13 ud af 14) fortæller vi om valg af de helt rigtige markedsføringskanaler (kaldet transportmidler).

Du kan tage grundkurset i kundetyper på bare én dag. Hvor som helst. Når som helst. Med hvem som helst.

Køb adgang her. Så er dit personlige link og den lækre fysiske 78 siders workbook fyldt med viden og øvelser (som du ikke finder andre steder) på vej til dig.

 

Få et ‘SNEAK-PEAK’ på vores online workshop – se kapitel 13 her:

STIL GRATIS SPØRGSMÅL

Vi håber at du kunne lide og bruge det du fandt her på siden.

Husk at du er meget velkommen til at stille os spørgsmål på Facebooksiden Kundemagneterne eller kontakte os på mail@kundemagneterne.dk.

Du kunne også læse mere om kundetyperne her og eksempelvis se videoen om hvorfor du KUN må vælge én kundetype…

Vi glæder os til at høre fra dig!

Mange hilsner

Jannie & Sanne

 

Jannie til venstre og Sanne til højre byder velkommen til nye læsere på nyhedsbrevet - med disse velkomstgaver