Husker du hvordan det regnede forleden aften? Det gør jeg! For imens du formentlig fortrak inden døre, var jeg chauffør for 100 hotdogs, der skulle leveres til hele Støvrings FDF-trup, som var på lodseddel-salgstour.

(Regnen påvirkede heldigvis ikke humøret hos FDFérne).

Min søns hold fik solgt flest lodsedler (og det var ikke pga. det fif jeg selvfølgelig havde givet ham om at huske at nævne hvad man kan vinde).

Grunden til at de fik solgt flest (faktisk udsolgt) var at hans hold er de yngste og de var DRIVVÅDE.

Med andre ord: De havde mest ‘nååårh-faktor’ (efter den lyd man siger når man ser noget sødt/kært/nuttet!).

Hvis du stadigvæk er usikker på hvad ‘nåååårh-faktoren’ er, så se et godt eksempel (fundet på Facebooksiden Funny Baby Videos) her:

 

Kært ikke?

Jeg er overbevist om at produkter som Ipad og Ipad Mini, Fiat 500 og ‘baby-gulerødder’ er udviklet for at ramme os på samme måde (som min søns FDF gruppe gjorde forleden).

Jeg er også helt overbevist om at det virker!

Har du mulighed for at få mere ‘nååårh-faktor’ via din markedsføring? hvordan mon?

Del endelig dine – og andres – gode eksempler her:

Hav iøvrigt en forrygende Efterårsferie – og husk regntøjet ;-).

Mange hilsner

Jannie

Har du “nåååårh-faktor?