En kommende certificeret’s bekendelser…

 

Kundemagneternes 4 emotionelle kundetyper bor i mit hoved og jeg tænker kundemagnetisk, når jeg tænker ord, billeder, video, grafik – det kan jeg simpelthen ikke distrahere fra…

Det giver en ro i maven, for de daglige valg er hurtige og lette…

Jeg var med fra den spæde opstart i sin tid, da jeg delte kontor med Jannie, så frokosterne bød på mange, spændende kundemagnetiske diskussioner.

I december fik jeg fornøjelse af at skulle afholde et spændende foredrag sammen med Sanne omkring de 4 kundetyper og sociale medier. Forud for arrangementet røg vi helt i ”nørdehulen” og det var vildt spændende.

Foredraget var målrettet Bibliotekernes årlige SoMe Awardshow, hvor man hylder de bedste opslag indenfor biblioteksverdenen. I vores research tog vi udgangspunkt i en masse spændende, nominerede opslag fra Facebook, Instagram, Twitter og andre sociale medier.

Jeg måtte ret hurtigt erkende, at jeg blev enormt farveusikker. Heldigvis fik jeg guldrandede farveforklaringer -opslag for opslag (Sanne kan være ret pædagogisk) – nye begreber og lag blev skrællet af, og jeg åd den nye viden med stor grådighed. Heldigvis kunne jeg også byde ind med masser af erfaringsinput omkring adfærd på Facebook specielt, så det var en enormt givende proces at være en del af – ja, faktisk følte jeg mig helt høj bagefter.

 

Hvad glæder jeg mest til når jeg starter på Aalborg-holdet 4. april?

Jeg glæder mig SÅ meget til at blive fagligt stimuleret – til at lære mere, mere og endnu mere om kundetyperne, for jeg kan mærke at jeg KUN har ”kradset i lakken”, ”set toppen af isbjerget” om du vil – jeg vil bare dykke ned og nyde at lære.

Hvordan har jeg forestillet mig at min investering bliver tjent hjem igen?

Det har jeg ikke tænkt i ”krone-til-krone”, da det for mig personligt, er utrolig vigtigt at jeg udvikler mig, udvider min horisont og hver dag bliver (endnu) bedre til at hjælpe mine kunder med deres markedsføring og kommunikation på Facebook og Instagram.

Derudover kan jeg jo se i den ”hemmelige loge” at der hele tiden kommer spændende opgaver i udbud, så jeg er overbevist om at dette er min bedste investering i min virksomhed længe. Jeg glæder mig meget til at arbejde sammen med andre på tværs af brancher.

Kommende certificeret i kundetyperne
Janne Schmidt Nielsen
Indehaver og Facebookfessor i Den Skaeve Vinkel