Kundemagnetforløbet

Sådan bliver du endnu mere kundemagnetisk

Er du i tvivl om hvilken kundetype du skal vælge at gå efter? Er du frustreret over de mange modsatrettede råd du får fra såkaldte “eksperter”? Føler du dig indimellem alene om de svære markedsføringsbeslutninger? og er du bange for at begå fejl når du investerer i hjælp?

Kundemagnetforløbet er for dig, der vil klædes på med de de relevante redskaber til at skabe et solidt fundament for din virksomhedssucces. Og som vil have en personlig rådgiver, der forstår dig, skubber dig videre, opmuntrer, hepper, klæder dig på, giver dig ideer….. OG udstyrer dig med en konkret to-do-liste for, hvad du skal gøre nu.

Kundemagnetforløbet udarbejder vi sammen en konkret køreplan for, hvordan du opgraderer din virksomhed og tiltrækker endnu flere kunder. Oftest med mindre, gratis eller billigere tiltag og justeringer, som du let selv kan implementere.

Kundemagnetforløbet er en skræddersyet pakkeløsning bestående af såvel et fysisk sparringsmøde, to online sparringsforums på facebooke samt en online workshop:

Trin 1: Du får et personligt sparringsmøde af 1 times varighed 

Her får vi sammen styr på din virksomheds fundament og kundetype, vi finder de mest ‘lavthængende frugter’ og formulerer din videre handlingsplan. Sparringspartner er coach, forretningsudvikler og kundetypeekspert Anne Pernille Fischer.

Trin 2: Du tager online workshoppen: “Få markedsføringssucces på mikrobudget” 

Her får du på blot én dag et nyt salgsmindset, lærer en række nye kundemagnetiske redskaber (som du ikke finder aldrig steder) OG du lærer selv at udarbejde en kundemagnetisk markedsføringsplan. Onlineworkshoppen består af 14 korte pædagogiske videoer med Sanne Dollerup og Jannie Ilum Gade som undervisere. Herudover får du sendt en lækker fysisk 78-siders workbook til din postadresse.

Trin 3: Du får adgang til det lukkede Facebookforum i en måned

I er max. 10 selvstændige i forummet på facebook, så der bliver mulighed for masser af opmærksomhed og feedback til dig. Her får du rammerne til at sparre med de op til 9 andre deltagere, der følger forløbet samtidigt med dig. Derinde kan du også løbende spørge Anne Pernille Fischer til råds, hvis der er noget, du er i tvivl om.

Trin 4: Du får medlemsskab til Det Hemmelige Facebookforum for Kundemagneter i et helt år

Det hemmelige forum er et helt unikt forum med knap 300 andre selvstændige, der også har gennemgået workshoppen og ligesom dig ser på verden med ‘kundetypebriller’. Her kan du f.eks dele din hjemmeside, tekster, fotos, logo, brochure osv. – og bede om feedback fra andre, der matcher netop din kundetype, så det bliver lettere for dig at tage de rigtige beslutninger og tiltrække din ønskede kundetype. Du kan også finde ligesindede at sparre med om dette og hint.

Kundemagnetforløbet er kort sagt for dig, der ønsker en pakkeløsning, så du både får nye redskaber, bliver holdt i hånden undervejs og modtager råd og vejledning til netop dine udfordringer.

Sådan foregår det:
1: Du afholder et fysisk eller Skype sparringsmøde med Anne Pernille Fischer.
2: Du tager onlineworkshoppen.
3 og 4: Du får sparring i de to Facebookgrupper.

Giv mig hele Kundemagnetforløbet

JA-tak, jeg ønsker mig HELE pakken med personlig sparring hos Anne Pernille (enten i Aarhus, via Skype eller telefon) + online workshoppen (med 14 videoer og fysisk workbook) + 1 måneds medlemsskab af den lille, lukkede Facebookgruppe med max 10 deltagere + 1 helt års medlemsskab af den store Facebookgruppe med knap 300 kundemagneter.

Giv mig kun adgang til sparringen

For jeg har allerede købt onlineworkshoppen og vil bare gerne nøjes med en personlig sparring hos Anne Pernille (enten i Aarhus, via Skype eller telefon)

+ være med i de to sparringsforums på facebook – både det lille med max. 10 deltagere og det store med knap 300 Kundemagneter.

Det sagde Maiken, som allerede havde købt onlineworkshoppen og derfor købte sparringen med adgang til de 2 facebookgrupper:

 ”Aj, hvor er det et flot tilbud! 

Jeg er rørt over, at I tager mig ind, selv om det kursus, jeg købte,

vist for længst har overskredet „sidste service-dato”. 

Jeg skynder mig at finde min „gamle” kundemagnetmappe frem!”

 Maiken Christiansen fra Maikenbuchwald.dk 

Din sparringspartner bliver Anne Pernille Fischer, som udover at være en dygtig coach og forretningsudvikler har masser af praktisk erfaring med alle de gængse redskaber, man får brug for i forbindelse med online markedsføring i dag. Hun har arbejdet med kundetyperne og de kundemagnetiske metoder siden 2013.

Herudover er Anne Pernille certificeret kundetypeeksert, tilknyttet Kundemagneternes Advisory Board og en, vi selv hyrer ind, når vi mangler hænder til Kundemagneternes markedsføring.

Du får altså i Anne Pernille en topkompetent sparringspartner.

          Kundemagnetforløbet er for dig, der: 

Ved du har brug for et kærligt skub bagi for at få taget onlineworkshoppen. (Milde spark kan også arrangeres).
Ønsker mulighed for løbende afklaring og feedback i den måned, hvor du gennemgår din process – så du er sikker på, at du ikke går i stå. Du vælger selv hvilket månedshold, du vil gå på.
Ønsker nogen at følges med – dvs. et Facebookforum hvor der er plads til dine refleksioner og til at få inspiration fra de op til 9 medkursister, der følger processen samtidigt med dig.   
Gerne vil have individuel sparring på et fysisk møde i Aarhus eller via telefon eller Skype med Anne Pernille. Så du bliver afklaret i forhold til hvilke kunder, der passer allerbedst til dig og din virksomhed. Du får spottet dine mulige forhindringer for at nå i mål – og finder løsninger, der passer til netop dig. Du får ideer, du ikke selv ville have fået øje på. Du får kompetente øjne udefra. Osv. Sparringen afholdes når det passer ind i din process (efter aftale mellem dig og Anne Pernille).
Har brug for konkrete og specifikke råd til, hvad du helt præcist skal gøre – og ikke gøre mere. Gerne i form af en klokkeklar, overskuelig køreplan.

“Det har givet mig et kæmpe “kick” at snakke med så dygtig en kvinde, der virkelig “knows the business indefra” – og det har været en befrielse at vide, at du, Jannie, som jeg i den grad føler mig på bølgelængde med, sidder og gør dig helt konkrete overvejelser for at skabe det bedste for mig og mit firma. Du er typen, der sparker døre ind, i stedet for at lukke dem. I daglig tale blandt os små kundemagneter har vi givet dig kælenavnet “vores allesammens Overmagnet”.

Lone Skjødt, groenneglimt.dk

Maria Emilie Borup Harring

Kreativ idémager og stifter af www.boldbird.dk.Her er hvad Maria fik ud af at være med på Kundemagnetforløbet med Anne Pernille Fischer som sparringspartner:

Jeg har fået supergode værktøjer, som er nemme at implementere i hverdagen og have med i den daglige arbejdsproces. Som grafisk designer har jeg altid arbejdet med kundetyper og hvilke elementer, der passer til målgruppen, men kundetyperne gør mig i stand til at argumentere for og imod – især når kunderne siger ”men jeg kan bedst lide…” – og det gør mit arbejde lettere.
Det bedste ved workshoppen har klart været, at kunne ”se” hvem mine kunder er og kunne handle derefter.
Sparringen med Anne Pernille har været meget ærlig, og specielt hendes metode til at blive ved med at grave efter den rigtige løsning, har sparet mig for mange dumme beslutninger og frustrationer – for mig personligt, er det en klokkeklar win-win situation.

Det har været givende på mange måder, men specielt Anne Pernilles baggrund som coach matcher utroligt godt med workshoppen.

Facebookgruppen har også været rigtig god, for der har Anne Pernille også været meget på. Hvis jeg har været stille i lidt for lang tid, sørger hun for at tjekke ind og få mig igang igen.
Jeg havde i starten meget svært ved at vælge mellem de gule og de røde kundetyper. Men onlineworkshoppen og sparringen med Anne Pernille har åbnet op for et nyt ‘gult’ koncept, mens jeg i Boldbird henvender mig til de røde. Det gør, at jeg ikke skal ”nøjes” med én kundetype, men blot arbejde med dem i to forskellige koncepter.
Min største udfordring inden Kundemagnetforløbet var, at det var svært at gennemskue, hvilke kunder jeg ”bare” skulle sige nej til. Efter Kundemagnetforløbet er jeg begyndt at lægge mærke til, hvilke farver mine potentielle kunder har, og det gør, at jeg med god samvittighed kan takke nej til en opgave hvor jeg kan se, at vi ikke er et godt match. 

Jeg er klar til at skifte til 6. gear, give den gas og nyde rejsen!

Der er masser af fordele ved at tage en onlineworkshop:

Du kan se den nårsomhelst. Du vælger selv, om det skal være på een gang eller over flere dage.
Du kan se den hvorsomhelst (f.eks. i sommerhuset, fra en solseng, i flyet, i bilen eller sågar i sofaen.
Du kan se den igen og igen.
Du kan se den med andre – f.eks. en kollega eller en samarbejdspartner.

Kundemagnetforløbet

Den fulde pakke med onlineworkshoppen og din egen workbook (2.500,-), personlig sparring (1.200,-) og medlemsskab af de 2 facebookgrupper (1.299,-).

Værdien er 4.999 kr + moms.

Du får det hele for:

2.500 kr. + moms

Sparring med Anne Pernille 

Til dig der allerede HAR købt onlineworkshoppen, og som gerne vil igang igen og kun købe sparring og adgang til facebookgrupperne.

Værdien er 2.500 kr + moms.

SPAR 1.000,-:

1.500 kr. + moms

“Onlineworkshoppen har givet mig en retning og hjulpet mig til at holde fokus på det vigtige. Den har også givet mig en tryghed og gjort det nemt at overskue, for nu skal jeg kun henvende mig til én målgruppe.”

Heidi Østergaard, grafiskatelier.dk

Gitte Jensen

Ejer af Det skønne hjørne og skoenhud.dk Vi spurgte Gitte, hvad hun har haft ud af sit forløb (med Jannie Ilum Gade som sparringspartner):

Jeg har faktisk genvundet min kærlighed til mit fag gennem den proces jeg har været igennem i forløbet (både i forhold til undervisningsmaterialet og vores sparringssamtale). TAK FOR DET.
Jeg er blevet meget mere klar på hvor jeg vil hen med min virksomhed – og ikke mindst hvem min virksomhed og jeg selv henvender mig til.
Det giver mig ro, at jeg har fået lavet en plan for hvad jeg vil og hvor jeg skal hen,
Det allerbedste har helt klart været at du har fået mig til at huske på, at jeg “kan noget”, og at jeg har fået troen på, at det jeg kan er godt nok og kan bruges til noget.
Det handler ikke kun om økonomisk udbytte, men også om at jeg f.eks. oplever større arbejdsglæde, fordi jeg målrettet arbejder med det jeg helst vil.

Har du spørgsmål?  Skriv en mail til mail@kundemagneterne.dk

eller ring direkte til Anne Pernille på 2636 1022.

Jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Her kan du læse endnu flere udtalelser fra kursister, der har taget onlineworkshoppen og modtaget sparring gennem Kundemagneterne:

Hanne Bjergskov fra KostKonsulenten

Jannie brugte med stor tålmodighed 2 timer på at give mig nogle konkrete indspark på, hvordan jeg kan markedsfører mere målrettet til min kundetype og hvilke redskaber jeg kan benytte.

Hele seancen blev optaget så jeg har rig mulighed for at høre den igen og igen efter behov og Jannie tegnede nogle pædagogiske og brugbare skitser undervejs, som jeg helt sikkert vil bruge til at komme videre med.

Jeg blev bekræftet i at markedsføring en RIGTIG svært, men jeg fik også et overblik og konkrete ideer og råd om hvad jeg kan gøre. Det bedste var Jannie havde god tid og hendes tilgang og forståelse for mig og min virksomhed.

Hanne Østergaard fra svanebutikken.dk
Det er teorierne, forståelsen, budskaberne og ikke mindst de to skønne mennesker bag kundemagneterne, der gør hele forskellen. Jannie og Sanne skaber magi! Nå… ja… efter at jeg har implementeret Kundemagneternes redskaber… FORDOBLEDE jeg min omsætning fra 2013 til 2014
Anna Hjorth fra anna-hjorth.dk
På online workshoppen blev jeg ”taget i hånden” hele vejen igennem, sådan at jeg til sidst stod med min færdige markedsføringsplan og vidste, præcis hvilken type mulige kunder jeg skulle henvende mig til, hvilke kanaler jeg skulle bruge, og hvilken persona jeg skulle skrive mine salgstekster til. Jeg vil anbefale denne workshop til alle virksomheder, der har brug for en markedsføringsplan (og hvem har ikke det..?)
Anne Sauer fra annesauer.dk

Mødet var på Kundemagneternes hyggelige kontor, hvor der var sørget for hygge og god stemning.

Det hele blev vendt på hovedet. Jeg var startet det helt forkerte sted. Mind blown.

Alt det Jannie sagde gav mening, og var så indlysende rigtigt. Det var så logisk, men jeg kunne ikke selv se løsningen, fordi jeg ledte det forkerte sted. 

Jeg har fået konkrete værktøjer, der gør det hele mere overskueligt. Overblik. Nu ved jeg hvor jeg skal starte, og hvad de næste skridt er. 

Min tjekliste er på plads. Det er stort for et kreativt ‘rodehoved’ som mig, der er er bedre til at få ideerne, men ikke altid er så struktureret.

Personligt har det givet mig mange A-HA oplevelser hvor jeg bare tænkte ’selvfølgelig!’, og ‘dét giver mening’.

Jeg har fået et helt andet overblik over, hvad jeg skal gøre, og det giver en rigtig god mavefornemmelse.

Det allerbedste var, at jeg har fået overblik over, hvordan jeg skal gøre det rigtigt.

Processen er blevet struktureret, og det giver færre frustrationer.

Jannie skar ind til det væstentlige, selvom det jeg sagde måske ikke altid var lige sammenhængende.

Det er fantastisk med en, der ved, hvad der er vigtigt, og kan sige ‘det er den her vej, du skal’.

Bettina Vestergaard fra skilsmissekonsulenten

Jeg havde gennemlæst materialet og set videoerne på forhånd. Først blev jeg spurgt om hvor mine nuværende kunder kom fra, hvem de var, hvilken bil de kørte i mm. Vi fandt sammen ud af at min kundetype i købs situationen var gul. Jannie gennemgik minutiøst min hjemmeside og påpegede alle dens fejl og mangler i relation til at den skulle henvende sig til gule kunder, og der var mange. Nye tekster, professionelle billeder, nye farver bare for at nævne noget.

Jeg har fået konkrete anvisninger på, hvordan jeg kan gøre siden gul. Farvevalg, teksternes udformning, billeder mv.

Vi lavede sammen en handleplan for i hvilken rækkefølge tingene skulle ske.

Jannie var god til at komme med konkrete forslag til ændringer. Hun var god til at vise, hvordan den samme sætning kunne forandre sig markant ved blot at bytte om på ordene.

Jeg har målrettet alt mit materiale til de gule. Jeg er blevet bevidst om hvilke markedsføringskanaler jeg skal benytte.

Personligt har jeg fået en større ro og tro på at det bliver godt. Jeg har fået anvist en vej jeg kan gå. Jeg følger vejen og har nemmere ved at skelne, hvad jeg skal sige nej tak til.

Jeg kan se at hjemmesiden er mere lækker, indbydende og varm. Så den er jeg blevet meget glad for.  

Jeg har fået et større overblik over, hvilke opgaver jeg skal kaste mig over og i hvilken rækkefølge, jeg bør gøre det i.

 

Hvad var det allerbedste?

At jeg følte jeg ikke var alene. At sparringen var som konkret som den var.

At Jannie troede på konceptet, og gav mig lysten til at fortsætte med opgaverne.

 

Hvem tænker du sådan en sparring kunne være relevant for?

Alle virksomheds ejere, men især nystartede virksomheder. De vil spare sig selv for rigtig mange ærgrelser, og rigtig mange penge pga. forkert strategi

Tanja Mosgaard fra Toftild

Grunden til, at jeg kontaktede jer, var at jeg savnede faglig, konkret sparring ifht. ny markedsføringstrategi og medievalg. Vi er i en forandringsperiode, hvor der skal træffes mange valg og fravalg. Det kan svært at navigere i alene – og det er både dyrt og tidskrævende at træffe de forkerte valg. Jeg har abonneret på jeres nyhedsbreve et stykke tid og synes pludselig, at det var helt åbenlyst, at I var de sparringspartnere, jeg stod og manglede, fordi i beskrev mine udfordringer som præcist og konkret. Det har været fantastisk at sparre med jer og få hjælp til at konkretisere og prioritere de allervæsentligste udviklingsområder. Samtidig har det været motiverende – er sikker på, at det kan spare os for både tid og penge fremover.

 

Fedt, at vi har så et så dygtigt team som jer – og så lige midt i den nordjyske baghave

Lise Grastrup fra Tanke til streg

Jeg er blevet klar over, hvad det er, der får folk til at købe: At vi køber med maven, og derfor skal ramme den rigtige fornemmelse hos vores målgruppe, i alt hvad vi gør mht. markedsføring.

Det personlige udbytte er, at jeg har fået et meget tydeligere billede af, hvordan jeg skal fremstå i min markedsføring.

Det bedste er, at eg er blevet mere modig i forhold til at tale mere direkte til min målgruppe – at turde sige hvad jeg kan hjælpe dem med.

Fedt, at vi har så et så dygtigt team som jer – og så lige midt i den nordjyske baghave

Anne-Marie fra sofiendalyoga.dk

At skulle i gang med et helt nyt område var en smule uoverskueligt, og vi gik fra sparringen med 3 opgaver to-do lige nu, hvilket gjorde det overskueligt, og et mod til at klø på og til at finde ro med, at jeg ikke kunne nå det hele, men med disse 3 ting, så var vi nærmere.

Helt konkret lavede en nyt titel. Vi lavede en ny prisstruktur. Personligt – mere bevidst om at turde italesætte både negative, smertefulde sider af problemstillingen og positive, glædelig sider. 

Det bedste var, at jeg har meget taget til mig, at jeg ikke behøver at kunne alt nu. Alting har sin tid, alting tager sin tid, og at jeg skal sætte en tidsramme, der er fair. Det betyder også, at jeg har ro med, at vi ikke fik forløbet op at stå denne gang, og at det er godt for produktet, at vi tager os tid til at forfine det, blive klarere på salg, kan forberede uden stress … mens vi arbejder på at sætte det i kalenderen til efteråret 🙂

Jeg er helt sikker på, at jeg kommer tilbage til sparring på kommende konkrete opgaver og udfordringer 🙂

Susan Vestergaard fra 1264.dk

Kundemagneterne kan deres kram! 

Så kort kan det siges … men Sanne og Jannie skal alligevel have nogle ord med på vejen. For jeg kan seriøst ikke få mine gule (Yep! Du lærer om farverne i workshoppen) arme ned, når jeg tænker på den kæmpe værdi, at workshoppen og 1:1 sparringen har givet mig og min virksomhed. 

Hele min hjemmeside, mit ordvalg, og mit mindset omkring hvilken type kunder, det helt præcist er, at jeg skal henvende mig til, gør at jeg har ro på når jeg laver noget om på min hjemmeside. For jeg ved præcis hvordan det skal være nu.

Workshoppen er inddelt i kapitler, og Sanne og Jannie får formidlet deres budskab på en facon, som udover at være helt nede på jorden, også er både forståelig og klart en øjenåbner.

Hvis du selv sidder og skal lave din markedsføring, dit reklamemateriale, din hjemmeside osv., så kan jeg anbefale Kundemagneterne STORT!

Mette Fuglsang fra mettefuglsang.dk

Det bedste for mig var at lære om de 4 typer af kunder og hvilken markedsføring der var relevant at bruge til dem.

Mine kunder tilhører det gule segment, som bruger facebook og instagram, som allerede var min markedsføring i forvejen, men det var rart at høre, at det var en god idé at fortsætte med det og koncentrere min markedsføring omkring det i stedet for at begynde at brede mig til alt for mange andre medier.

Desuden var det rigtig godt at snakke om navnet på vores forløb, så navnet talte til kundernes følelser, frem for at beskrive produktet.

Du er altid velkommen til at skrive til os

6 + 6 =

Vil du vide mere om Kundemagneterne?

Vil du vide mere om kundetyper?

Vil du vide mere om online workshoppen

Vil du vide mere om det hemmelige forum for kundemagneter?