Fysisk eller online workshop

Få en køreklar plan for at tiltrække flere kunder – på bare én dag

 

Vidste du, at manglende viden om, hvordan du kommunikerer til din følelsesmæssige kundetype, er den typiske årsag, hvis du ikke sælger nok i dag?

Kundetyper er nemlig meget forskellige – især på det følelsesmæssige (som vi kalder det emotionelle) plan. Det er derfor fuldstændigt afgørende for dig at vide, hvilken emotionel kundetype netop dine kunder er, hvis du vil være kundemagnetisk.

Når du taler direkte til din emotionelle kundetype, vil du have lettere ved at tiltrække flere kunder på en behagelig måde frem for at jage dem med ubehagelige sælger-agtige metoder.

På workshoppen lærer du, hvordan du finder og vælger den helt rigtige kundetype til din virksomhed og skræddersyr den bedste plan for at markedsføre dig overfor og sælge til den.

Vi lærer dig i detaljer, hvad du skal gøre – og hvad du ikke længere skal gøre. Og præcis hvordan du skal gøre det. F.eks. hvilke ord og billeder, der frister og er uimodståelige for netop dine kunder.

 

Hør kursisterne fortælle, hvad de fik ud af at deltage på Kundemagneternes Workshop:

Skærmbillede 2016-04-03 09.42.32

Gem

Gem

Workshoppen er for dig der:

Ønsker at tiltrække flere tilfredse kunder, ved at tilpasse din markedsføring så den taler til dem, som passer allerbedst til dig og din virksomhed.

Gerne vil kunne gennemskue, hvilke af de mange velmente råd fra venner, familie, netværk og eksperter, du overhovedet skal lytte til. Og hvilke, der kan være fatale at lytte til.

Ikke længere vil stresse over alt det, du ikke får gjort for at sælge mere (men bebrejder dig selv for).

Ønsker adgang til viden du ikke finder andre steder, omkring netop dine kunder – f.eks. om hvad der motiverer dem og hvad de har brug for at vide om dig for at blive trygge og købsklare.

Ønsker en markedsføringsstrategi, der er enkel og let at lave – og især at følge.

Gerne – endelig – vil kunne forstå hvorfor du ikke har fået fuldt udbytte af de andre bøger, kurser osv. du har købt. Vi giver dig “the missing link”.

Vil slippe for (flere) dyre fejlinvesteringer og at spilde mere af din dyrebare tid.

Synes det ville være lækkert at lære alt, hvad du behøver at vide for at blive klædt på til at lave din egen markedsføringsstrategi, på bare én dag.

“Weeee jeg er i gang! Har slugt alle video´erne og klipper og klistrer på livet løs. Kan allerede se, at “det gule” (læs: kundetyperne) jeg har brugt på instagram og facebook allerede har givet flere ordrer. Mangler at lave om på hjemmesiden – men det kommer snart.

Tabitha, Lindholm of Denmark

På workshoppen får du også…

En lækker fysisk 64-siders workbook fyldt med teori, øvelser, redskaber og bonusmateriale (som ikke kan erhverves på anden vis). En workbook der (med vores hjælp) ender med at være din helt personlige markedsføringsstrategi, som du kan vise til din grafiker, fotograf, tekstforfatter, stylist og lignende.

Omgående adgang til 14 online videoer á cirka 10 minutters varighed, som du må (downloade) og se igen og igen, så mange gange du måtte ønske det. Videoer som med deres indhold og unikke opbygning er skræddersyet til, at give dig (næsten) samme oplevelse, som hvis vi underviste dig på tomandshånd.

”Jeg synes det var genialt den måde, I fik strikket min markedsføringsplan sammen. Jeg svarede bare på de spørgsmål, som I stillede mig, satte nogle papirer i nummerorden og vupti – så havde jeg en markedsføringsplan – godt gået, og den virker!”

Birgitte Feldborg, RessourceKompagniet.dk

På workshoppen får du konkrete redskaber til at tiltrække flere kunder

Prisen er kr. 2.500 + moms

Introprisen er kr. 4.000 + moms

DU FÅR 14 DAGES TILFREDSHEDSGARANTI – vi vil ikke have utilfredse kunder!

ET KURSUS DER FAKTISK GIVER DIG MERE TID – vi lærer dig om alt dét, du ikke længere behøver at bruge tiden på. (Så JO – du HAR rent faktisk tid til at komme på vores workshop)

EN KONKRET HANDLINGSPLAN – efter workshoppen ved du præcist, hvordan du kan begynde at tiltrække kunderne (og hvad du ikke skal gøre mere).

Her sidder Sanne med den handlingsplan, som du udfylder i løbet af workshoppen.

“Jeg har fået tilrettet min kommunikation, ryddet op i en masse ting og skabt en klar handlingsplan. Nu ved jeg, hvordan jeg kommer sikkert i mål.”

Carina Lundtoft, Lundtoftmolge

Anna Hjorth

Autisme og ADHD-konsulent i Anna-hjorth.dk

Vi spurgte Anna, hvad hun har haft ud af at bruge Kundemagneternes redskaber.

 

workshoppen blev jeg ”taget i hånden” hele vejen igennem, sådan at jeg til sidst stod med min færdige markedsføringsplan og vidste, præcis hvilken type mulige kunder jeg skulle henvende mig til, hvilke kanaler jeg skulle bruge, og hvilken persona jeg skulle skrive mine salgstekster til.

Jeg vil anbefale denne workshop til alle virksomheder, der har brug for en markedsføringsplan (og hvem har ikke det..?)

Uden min viden om den gule kundetype ville jeg ikke kunne markedsføre mig så målrettet, som det er tilfældet i dag, og dermed have opnået mine mål.

Personligt har det både frigivet tid, sådan at jeg kan koncentrere mig om mit firma og de ydelser, jeg tilbyder, samt en tryghed i at vide, hvilken vej jeg skal gå for at markedsføre mit firma bedst muligt.

Det har med andre ord givet mig det overblik, jeg manglede, og ikke mindst et større salg til præcis de kunder, jeg elsker at arbejde med.

Jeg ved, at min målgruppe er Gul, og hvilke ord, billeder, sociale medier og grafik de kan lide. Det betød, at da jeg efter noget tid skulle have lavet ny hjemmeside, kunne jeg hurtig lave en plan omkring farvevalg, design, opbygning mv., som jeg kunne tage med til mit webbureau.

Det har betydet, at jeg har sparet massevis af tid og penge, fordi jeg hele tiden har vidst, hvilken vej jeg skulle gå.

 

Jeg ved som solo-selvstændig, hvor vigtig det er, at jeg markedsfører mig til de kunder, som matcher den person, jeg er, og det, jeg tilbyder – Det giver i sidste ende tilfredse kunder.

Tilfredse kunder betyder, at de kommer igen eller anbefaler mig til andre – som til slutresultat giver et større salg og en sjovere arbejdsdag.

Denne workshop er helt unik, fordi du til sidst står med en færdig markedsføringsplan, masser af ideer og redskaber lige til at sætte i søen. 

Workshoppen får min varmeste anbefaling.

Dorthe Møller

Digital strategi og marketing, Dorthemoller.dk

Vi spurgte Dorthe, hvad hun har haft ud af at deltage påKundemagneternes en-dagsworkshop:.

 

Jeg har fået en retning for min egne forretning. Jeg var helt vildt meget i tvivl om hvilken vej jeg skulle gå. Det er jeg ikke mere. Jeg havde udarbejdet nogle værktøjer, men i virkeligheden viste jeg ikke hvordan de skulle kommunikeres ud til den målgruppe jeg havde. Nu har jeg en ny målgruppe og alt det arbejde jeg har lavet, giver meget mere mening.

Jeg synes at kundetyperne giver SÅ meget mening og jeg kan mærke, at det allerede har ændret mit arbejde med kunders målgrupper. Desuden er det meget nemmere at kommunikere med kunden, fordi der er nogle rammer. Med dette værktøj kan man i virkeligheden springe en masse indledende snak over, fordi det er nemt for kunden, at vælge.

Jeg vil anbefale det til alle, som arbejder som jeg. Grafikere, tekstforfattere osv. Derudover også til mindre selvstændige, som ikke har råd til at hyre hjælp til deres markedsføring. Enkeltmandsvirksomheder, som gerne vil gøre det hele selv.

Jeg fik ny energi og inspiration! Og muligheden for at prøve mit eget sted af, fordi Jannie var åben overfor at give det en chance.

Det er fedt med en underviser der ved hvad hun snakker om, hvor man kan mærke at der ligger erfaring og viden bag. Elsker at i er så gennemførte og glæder mig til at følge jer!

Det har bare været en rigtig god oplevelse.

Sådan siger andre kunder om workshoppen

%22Jeg fik en konkret køreplan%22 (Annecatrine Sofia Svarre fra sofiasvarre.dk)

Jeg oplevede jeg en utrolig varme og en følelse af at være meget velkommen. Helt konkret har det givet mig en faglig kompetence – en dybere indsigt i den viden jeg allerede havde om emnet og specifikke afklaringer i forhold til min virksomhed.

Personligt har det givet mig en ro og god mavefornemmelse. Når jeg får mine ting tilrettet og bliver bedre til at kommunikerer, så VÆLTER kunderne ind 😉

Det allerbedste var, at jeg fik indfriet nogle af mine forventninger. Jeg fik en konkret køreplan og en mere specifik viden om, hvad der vil tiltrække mine kunder.

%22Nu ved jeg, hvordan jeg skal gribe det hele an%22 (Carina Lundtoft fra Trend Cut by Lundtoftmolge)

Hvor ville jeg have ønsket, at jeg havde kendt til jer, da jeg startede min virksomhed i 2012. Det ville da have sparet mig for rigtig mange penge og tid. 

Jeg har fået rette min kommunikation mod mine kunder. Jeg har fået ryddet op i en masse ting, og samtidig skabt en masse arbejde, som jeg nu ved, hvordan jeg skal håndtere, gribe an, hvor jeg skal starte, og hvordan jeg når målet.

 

%22Det har givet en personlig a-ha-oplevelse%22 (Lene Purkær Stefansen fra lenepurkaer.dk)

 

Personligt har det givet mig en aha-oplevelse, fordi der er en grund til jeg gør som jeg gør, er som jeg er og andre mennesker der er anderledes, de reagerer anderledes på det jeg gør.

Det allerbedste er, at det er i orden at signalere mere gul på min hjemmeside… altså vise helt, hvem jeg er 😉

 

%22Det har hjulpet mig i at kommunikere på min hjemmeside%22 (Sidsel Birkholm fra RO edition)

Det har været sjovt at følge et dansk online kursus, som er lidt mere nede på jorden, end et poleret amerikansk. Man har let kunne mærke jeres personlighed. Det har været meget konkret mht gule, røde, etc segmenter. Det har helt klart hjulpet mig i at kommunikere på min hjemmeside. Jeg var allerede begyndt, at skrive gult, men dog stadig med en stor del blåt i. Og nu synes jeg, at jeg er blevet væsentlig bedre til at skrive mod det gule segment.

Tak et rigtigt godt kursus!

%22Det bedste er, at jeg fandt frem til min målgruppe%22 (Mette Fischer fra letlivsstil.dk)

Jeg oplevede jeg et stort arrangement fra de andre deltagere og Jannie. Seriøsitet omkring de spørgsmål, der blev stillet. Spændende ny viden, der var gjort særdeles anvendeligt og i et helt almindeligt sprog

Konkret har det givet mig et større gåpåmod i forhold til at få lavet en frikadelle, viden om hvilke ord jeg skal bruge til min målgruppe og kontakter til andre på samme stadie som mig.

Personligt har det givet mig en a-ha-oplevelses og meget ny viden. Stort set alt jeg har beskæftiget mig med tidligere har haft ophav fra det naturvidenskabelige, så jeg var fuldstændig smadret i min hjerne da jeg kom hjem 🙂

Det allerbedste var, at jeg (med hjælp) fandt frem til hvad min målgruppe er og dannet mig et indtryk af hvem min persona er, men den skal jeg arbejde noget mere med.

%22Jeg har fået øget klarhed%22 (Daniel Baun fra baunco.com)

Det har givet mig en øget klarhed, og jeg formoder at, det kommer til at bidrage til at jeg får skabt en langt stærkere forretning.

%22Det har gjort det overskueligt!%22 (Heidi Østergaard fra Grafisk Atelier)

Det har givet mig virkelig mange værktøjer og et opslagsværk, hvor jeg hele tiden kan gå tilbage og slå op. Personligt har det givet mig en retning og hjulpet mig til at holde fokus på det vigtige. Det har også givet mig en tryghed og gjort det nemt at overskue, for nu skal jeg kun henvende mig til en målgruppe.

 

%22 jeg anbefaler alle, der vil gøre det nemt, at bruge Kundemagneterne%22 (Bjørn Stålgren fra DYBkaffe)

At arbejde med kundesegmentering som 4 farver/typer, som de emotionelle segmentering gør, er så dejligt nemt i hverdagen. Og for at det skal fungere skal alle med kundekontakt (billede, skrift eller tale) forstå modellen – Derfor vil jeg anbefale alle, der vil gøre det nemt, at bruge Kundemagneterne.

 

%22Et fundament til at få virksomheden til at vokse%22 (Anne-Marie fra sofiendalyoga.dk)

Jeg tænker hele tiden i farver, billeder og sprog. Selv min datter har jeg fået lært at tænke rød, gul, grøn, blå. Hun siger somme tider – du er så blå far! Hva´, siger han…

Det giver mig et helt andet fundament, når jeg tænker på nye opgaver, nye grupper, når jeg tænker på at få min virksomhed til at vokse.

%22Nærværende og autentisk kommunikation fra virksomheden%22 (Mie Nyborg Bendsen fra Concreto)

Det bedste jeg har fået med er opmærksomheden på min kommunikation fra virksomheden, at den bør være nærværende og autentisk.

Også rigtig godt er det at jeg er blevet bevidst om at det er en MEGET stor del af mine kunder der er ”ens” (gule kvinder, midt 40’erne) – selvom jeg har mange unge samt et par store virksomheder – så er det ofte mødrene til de unge der er køber/den der finder mig + i virksomhederne er det i begge tilfælde også spot on min målgruppe. De eneste der skiller sig ud er en mindre gruppe mænd – og de fleste af den er enten i 30’erne eller slut 40/omk 50…..

Personligt er det sjovt og godt at kunne ”kategorisere” efter disse typer – og for mig er det godt at vide ”nååå – det er jo fordi jeg er gul”. Økonomisk forestiller jeg mig at det bliver nemmere at nå i mål med mine budskaber hvilket vil give mere salg og derfor bedre økonomi, hvilket er overmåde tiltrængt. Så et eller andet sted giver det en tryghed med visheden om at jeg dygtiggør mig og giver min markedsføring opmærksomhed; det kan måske også hjælpe mig til at holde fast i vigtigheden heraf (udfordring: at tage tiden til og holde fokus på at ændre/tilpasse min kommunikation – tekster, billeder, web osv).

%22Jeg har 3-doblet antal klient-bookinger og sælger flere online-produkter i min webshop%22 (Sanne Otilia fra intuitivmentor.dk)

Jeg har fået 3-doblet antallet af klient-bookinger og jeg sælger flere online-produkter i min webshop, fordi jeg kommunikerer langt mere rent og klart, nu hvor jeg kender min målgruppes følelsesmæssige behov.

Jeg har lavet teaser-sessioner, så dem der er skeptiske ift. ‘det alternative hokus-pokus’, kan se mig an. Derved har jeg virkelig øget min omsætning.

Jeg nyder langt mere at skrive nyhedsbreve, fordi det er lettere og mere ubesværet! Samtidig er jeg så fuld af ideer til nye nyhedsbreve!!

Jeg lærte især på kurset at jeg skal skrue ned for min indre “tante skrap” som jeg havde med mig efter 10 år i forsvaret.

Det er blevet meget, meget lettere at være mig, fordi jeg nu skriver som mig selv (så at sige). Derved har jeg sluppet fokus på at præstere og skulle sælge, så jeg endelig tjener de penge, som matcher den værdi jeg har og det har givet et kæmpe overskud!!

Aldrig har det været lettere eller sjovere at drive virksomhed!”

Brug for at vide endnu MERE om online workshoppen, før du beslutter dig?

Foretrækker du en FYSISK, behagelig og eksklusiv workshop, hvor du får vores personlige sparring og laver din kundemagnetiske markedsføringsplan på bare én dag?

Du er altid velkommen til at kontakte os

Vide mere om os?
Vil du høre mere om kundetyperne?
Vil du læse endnu mere om online workshoppen?