Nyhedsbrevsguiden

Lær at skrive magnetiske nyhedsbreve, dine kunder vil elske dig for, på bare én time

Særlig nyhedsbrevsguide skræddersyet til dig, der allerede skriver nyhedsbreve og måske allerede har taget andre nyhedsbrevskurser, men stadigvæk er i tvivl:

Lær på blot én time:

  • Hvor ofte du må udsende et nyhedsbrev og hvor langt det må være
  • Hvilken type freebee, der bedst frister din kundetype til at tilmelde sig dit nyhedsbrev
  • Hvordan du udbygger emotionelle relationer, præsenterer dine løsninger bedst og eksempelvis skaber en “her-og-nu-faktor” (så dit nyhedsbrev sælger)
  • Hvordan du integrerer dit nyhedsbrev med sociale medier
  • Tips og tricks til at gøre dine kunder ekstra glade for dine nyhedsbreve

Du får:

  • 54 siders E-bog med konkrete, lette og direkte implementerbare skabeloner til hvordan du skriver et nyhedsbrev som dine kunder vil elske – præcis ligesom når du følger en opskrift!
  • En oversigt med gode hjælpeværktøjer – f.eks. til hvordan du designer din egen grafik, hvor du kan lave en pop-up-boks mm.
  • En tjekliste med hvilke 3-4 nøgleord der fremover SKAL kendetegne dit nyhedsbrev, for at det passer præcis til din kundetype
  • Viden og redskaber som du ikke finder andre steder
  • Masser af gode eksempler på nyhedsbreve, der rammer vores opskrift-skabeloner (fordelt på mange forskellige brancher)
  • Introduktion til de 4 kundetyper så du både kan spotte og genkende din egen kundetype
  • Indsigt i de 3 andre kundetyper, så du nemt kan gennemskue hvilke ekspertråd, der passer på hvilke kundetyper (og især hvilke der IKKE passer til dine kunder!)
  • En e-bog, som er tilblevet i samarbejde med både nybegyndere, erfarne nyhedsbrevsskrivere og flere nyhedsbrevseksperter. Som er testet på såvel fysiske produkter og ydelser, på både B2B og B2C kunder. Og hvis skabeloner har skabt succes på både jomfruelige nyhedsbrevslister og lister med + 25.000 læsere.

 

 

 

Nyhedsbrevsguiden

Pris for PRINT-SELV-VERSION

(passer i din workbook):

800 kr. + moms

100% tilfredshed
– eller pengene retur!!

 

”Total optur – allerede første gang jeg benyttede skabelonen fik jeg 24% flere klik. Skabelonen er super nem og bruge og den gør det meget nemmere for mig at kommunikere direkte til min målgruppe.

Lise-Lotte Leervad Larsen, webbutikkerne Buksetrolden.dk og Filabel.dk

Du lærer helt konkret:

Præcis hvordan et nyhedsbrev til din kundetype skal opbygges

Hvor ofte du må sende nyhedsbreve til netop dine kunder – og hvor langt det må være

Hvilken type freebee, der bedst frister din kundetype til at tilmelde sig dit nyhedsbrev

Hvordan du skaber en “her-og-nu-faktor”

Hvordan du integrerer dit nyhedsbrev med sociale medier

Tips og tricks til at gøre din kunde ekstra glad for dine nyhedsbreve

Du får også:

Masser af gode eksempler på nyhedsbreve, der rammer vores opskrift-skabeloner (fordelt på mange forskellige brancher)

Genopfriskning af de 4 kundetyper

Indsigt i de 3 andre kundetyper, så du nemt kan gennemskue hvilke ekspertråd, der passer på hvilke kundetyper

En oversigt med gode hjælpeværktøjer – f.eks. til hvordan du designer din egen grafik, hvor du kan lave en pop-up-boks mm.

Hvilke mindst 3 nøgleord der fremover SKAL kendetegne dit nyhedsbrev, for at det passer præcis til din kundetype

 

“Denne e-bog vil få dine kunders dankort til at gløde i lommen.
Lær at skrive nyhedsbreve (og smarte emnelinjer) der rammer dine kunder lige mellem øjnene.
Hvis du – ligesom jeg – er vild med Jannie og Sannes farverige univers, så er denne e-bog en ‘No-brainer’.
Tue Lindblad, onlinebijobber.dk

 

Nyhedsbrevsguiden

Pris for PRINT-SELV E-BOGEN

800 kr. + moms

100% tilfredshed
– eller pengene retur!!

Du får konkrete retningslinjer til hvordan du opbygger nyhedsbreve til netop dine kunder

Du får skabeloner til alle fire kundetyper, så du tydeligt kan gennemskue alverdens ekspertråd fremover

Du får en overskuelig 1 sides oversigt , så du altid har din skabelon ved hånden

Du får masser af gode råd og ideer til hvordan du går fra god til ekspert

“Det er super at se, hvor meget tid, jeg kan spare = tjene ved at skrive nyhedsbreve til blå. Alt overflødigt skæres bort. Al storytellende (sniksnak, som de gule elsker). Bare lige til sagen. Udover, at jeg rammer min målgruppe med det samme, er det så meget hurtigere.

Majbritt Lund fra majbrittlund.dk

 

Majbritt Lund

Journalist og ejer af Majbrittlund.dk

Jeg fandt min egen stil til, hvordan jeg kan skrive gode nyhedsbreve målrettet den målgruppe, jeg bedst kan hjælpe. Også selv om jeg havde 5-6 års erfaring med nyhedsbreve, før jeg læste nyhedsbrevsguiden.

Nu ved jeg,  at mange af mine læsere er meget mere motiveret til at købe, når de kan mærke, at jeg er dygtig, end før hvor jeg brugte mange ord på hygge og storytelling.

Det tager kortere tid at skrive nyhedsbreve nu, fordi jeg ved, hvad jeg skal, og jeg er ikke bange for at fremstå som kedelig ved at skrive nogle mere videnstunge nyhedsbreve.

Det giver en helt anden sikkerhed i forhold til, hvordan jeg skal skrive.

 “Og nu – ja nu sidder jeg og “spytter” nyhedsbreve ud og glæder mig over at have fundet min rette hylde.

Lene Nielsen fra helhedssyn.dk

Lene Nielsen

Ejer af helhedssyn.dk

Jeg har brugt meget tid (læs: flere år), mange penge og rigtig mange frustrationer på at blive skarp på min målgruppe. Uden at det tidligere er lykkedes! Alt det ændrede sig, da jeg læste “Nyhedsbrevsguiden”.

Jeg har tidligere været meget ambivalent og har ikke formået at vælge retning. I det øjeblik jeg læste “Nyhedsbrevsguiden” gik det op for mig, hvorfor det var sådan. Jeg kunne helt klart genkende mig selv i typerne og forstod at ambivalensen blot var mine egne dele af typerne. Da jeg først var der, var det utrolig nemt at finde ud af, præcis hvem jeg gerne ville hjælpe, og hvad jeg ville hjælpe med.

Og nu – ja nu sidder jeg og “spytter” nyhedsbreve ud og glæder mig over at have fundet min rette hylde.

Og så skal jeg have bestilt online workshoppen også 🙂

Nyhedsbrevsguiden er for dig, der har en nyhedsbrevsliste, som du allerede skriver til. Det er en overbygning, der hjælper dig fra at være god – til at være ekspert – i at skrive nyhedsbreve dine kunder vil elske 

 

JA, TAK
Jeg vil gerne bestille nyhedsbrevsguiden NU 

Anne Pernille

Ejer af caretogrow.dk

Så har jeg slugt nyhedsbrevsguiden. Nærmest bogstaveligt. Den blev læst i et hug. Det er virkelig god læsning (og jeg keder mig ellers hurtigt).

Det er så fedt, at I har valgt at kæde kundemagnettyperne sammen med forskellige typer nyhedsbreve. Stærkt supplementært produkt 😉

Illustrationerne af nyhedsbrevsopsætningen for hver type er rigtig god. Og det er rigtigt fint, at der er så mange eksempler på emnelinjer for hver type.

Den her guide har lært mig endnu mere om typerne og givet dybere forståelse af, hvor forskellige de er på en lidt anden måde end workshoppen. Det står igen soleklart, hvor vigtigt det er, at kommunikere til kun én farve. Så det er et stærkt add-on til workshoppen. Uanset om man har taget den live eller online.

 

Du er altid velkommen til at skrive til os

Vil du vide mere om online workshoppen

Vil du vide mere om kundetyper?

Vil du vide mere om sparring?

Vil du vide mere om os?