Forleden havde jeg bestilt noget lækkert Tapas til mine kursister.

Ved en menneskelig fejl havde jeg både forudbetalt maden og blev opkrævet betaling da min søde søster (der arbejder som personlig assistent) kom og hentede maden.

Det sendte jeg en mail om til Fandanko (Tapas-mageren). Her er deres svar:

“Hej Jannie

1000 tak for din dobbeltbetaling – Det luner på kassekreditten og det er vi selvfølgelig glade for 🙂
Ej, jeg ved ikke lige hvad der er gået galt, men jeg tilbagefører naturligvis pengene asap, og beklager ulejligheden.
Næste gang du kommer og besøger os i butikken (Og det håber jeg snart du gør) må du gerne lige spørge efter mig – Så gir jeg en kvajebajer, evt. i form af en lækker hjemmelavet is, eller lidt andet sødt…

I øvrigt en rigtig fed hjemmeside du har. Jeg har allerede tilmeldt mig dit nyhedsbrev, set videoen på facebook(USP), og tror du kommer til at stjæle en masse af min tid 🙂

Hav en fantastisk dag :-)”

Med venlig hilsen

Carsten Pedersen og resten af FANDANKO teamet”

Screenshot 2014-06-12 10.54.07

 

 

 

 

 

 

Jeg ved ikke med dig – men jeg er lige blevet endnu mere fan af Fandanko og glæder mig allerede til næste gang.

Og ja selvfølgelig har jeg lige været forbi deres Facebookside og give et like :-).

Og pludselig er min dag blevet bedre. Tak Carsten!

Mange hilsner

Jannie

PS Carsten opdagede min hjemmeside fordi jeg linker til den og mit nyhedsbrev i min e-mailsignatur.