Salgssparring (eller salgsmentor)

Salgssparring er din genvej til flere kunder

 

Salgssparring giver dig netop den hjælp, du har brug for, for at kunne tage næste relevante skridt i din virksomhed – for eksempel til at tiltrække endnu flere kunder.

Salgssparring er for dig, der er selvstændig og ønsker at blive mødt i øjenhøjde, blive lyttet til og få konkrete anvisninger til, hvad du skal gøre – og sågar få hjælp til at udføre opgaverne, hvis det er det du ønsker. 

Jeg viser jeg dig, hvordan opgaverne løses – og giver dig redskaberne, motivationen og genvejene til, hvordan du selv gør det fremover.

Du får din egen “beslutningsknap,” en du kan løse opgaverne sammen med og din egen personlige underviser, som giver dig præcis dét, du har brug for (uanset om det er et pust i nakken eller et klap på skulderen).

Vælg mellem et enkelt møde, et kombineret forløb (med fysisk møde og telefonsparringer) eller et fysisk forløb med fysiske møder. >> Book her >>.

Erfaren selvstændig om at have en personlig salgsmentor:

 

“Mit firma ville ikke have været det samme uden Jannies hjælp.
Hun er fantastisk til at slå ned på det konkrete – det der skal arbejdes med. Ekspert i “hjælp til selvhjælp.””

Anita Wodstup Madsen, Boligstil

Din sparringspartner bliver Jannie Ilum Gade.

Lad mig fortælle dig en hemmelighed…

 

Jeg HADER faktisk at sælge. Også selvom jeg er ok god til det.. (og har undervist andre i – og arbejdet praktisk med det – i over 24 år).

Det jeg hadede var at jagte kunderne. F.eks. når jeg blev nødt til at ringe telefonsalg – eller skulle lokke nogen ind på en messestand.

Hver eneste gang tog jeg mig sammen, fordi det var sådan jeg havde lært at sælge. Jeg kendte ikke andre måder.

Men heldigvis opdagede jeg “ikke-salgs-metoderne” og mødte Sanne og kundetyperne.

Nu ELSKER jeg at sælge. I kundemagneterne har vi nemlig udviklet redskaber, som betyder, at jeg nu ved, hvordan jeg tiltrækker kunder i stedet for at jage dem. Jeg deler naturligvis min viden, redskaber og dyrtkøbte erfaringer med dig.

Book tid til salgssparring her:.

Jeg brænder for at give dig genveje, salgstricks, effektive metoder, personlige henvisninger via mit netværk (hvor muligt), opmuntring, medvind…. ja i det hele taget hjælpe dig med at få det gode liv som selvstændig

– et liv hvor du har overskud, glæde og balance.

Jannie Ilum Gade, Kundemagneterne

Hvem er det særligt egnet for?

 

Personlig salgssparring er særligt velegnet for dig, der gerne vil have et skræddersyet forløb, som løbende bliver tilpasset dig og dine ønsker, så du får præcist det, du har brug for. Når du har brug for det.

Vi kan eksempelvis arbejde med:

Hvad der er din unikke berettigelse på markedet

Hvilken målgruppe/hvilke målgrupper du vil få mest ud af at servicere

Hvad du skal sælge – og hvad du IKKE skal sælge – i din virksomhed. Og hvorfor.

Hvordan du prissætter, så der er noget for enhver pengepung hos din målgruppe

Hvilke markedsføringsmetoder der vil virke bedst i din virksomhed

Hvordan du kommunikerer til netop din/dine målgrupper, så det sælger

Hvordan du trimmer din indtjening og kalender, så du tjener det, du skal – på den tid du har til rådighed

Hvordan dit website skal være for at fungere optimalt

Hvordan du (evt.) benytter sociale medier, nyhedsbreve, pop-ups

Hvordan det bliver lettere og sjovere for dig at sælge.

Kort sagt: Via salgssparring vil du endelig vide, HVAD du skal gøre, HVORFOR og i HVILKEN RÆKKEFØLGE når du vil skabe en stærkere, sundere og mere professionel virksomhed. Som du kan leve af.

 

Book din tid her.

 

“Jeg følte mig i fuldstændig trygge hænder, for Jannie er super kompetent og ved, hvad hun snakker om, når det handler om marketing.” 

Marianne Bromand Nielsen, Stofmutter

 

Når du får personlig salgssparring, så tager vi udgangspunkt i dig og din virksomhed:

Prisen for din salgssparring er

4.000 + moms

NB: 9 ud af 10 behøver kun én salgssparring, for at få “hul igennem” til øget vækst og overskud.

JEG HAR TID TIL DIG – når jeg har nogen i sparring, så betyder det meget for mig at være nærværende, så jeg kan mærke, hvad det er, at du har brug for.

Du får EN KONKRET HANDLINGSPLAN – Efter den personlige sparring, så ved du præcist, hvordan du skal komme videre.

DU FÅR 100%  TILFREDSHEDSGARANTI

“Jannie havde forståelse for, hvem jeg er, og hvad jeg laver.

Mødet gav mig ro på og en bekræftelse i, at det er i orden at fejle.”

Johny Kristensen,  Johnykristensen.dk

Johny Kristensen

Fotograf og ejer af johnykristensen.dk

Vi spurgte Johny, hvad han fik ud af salgssparring med Jannie.

Gitte fra Den Skønne Hjørne fik sparring af Jannie Ilum Gade fra Kundemagneterne

Jeg fik nogle konkrete indspark, som jeg kunne bruge til at videreudvikle min hjemmeside – i forhold til hvad virker og hvad virker ikke på siden.

Det givet mig en afklaring på, hvem skal jeg nå ud til, hvem er min målgruppe og hvordan kommer jeg i kontakt med dem.

Jeg fik råd til, hvordan jeg kan få øget min konventering på min hjemmeside til mere salg.

Det har givet en mere konkret tryghed i at turde gøre noget bestemt – og være konkret til målgruppen.

Det bedste er at møde en som Jannie, der har respekt for, hvem jeg er. Hun kigger på ens virksomhed, og hvad man kan med et fagligt indblik. Jeg har altid ved andre møder manglet, at der var en forståelse for, hvem jeg er, og hvad jeg laver.

“Når arbejdet begynder at blive rigtig konkret, så opstår der spørgsmål – og så er det rigtig dejligt at kunne få sparring og vejledning.”

Bjørn Stålgren, Dybkaffe

Gitte Jensen

Ejer af Det skønne hjørne og skoenhud.dk

Vi spurgte Gitte, hvad hun har haft ud af personlig sparring med Jannie.

Jeg har faktisk genvundet min kærlighed til mit fag gennem den proces jeg har været igennem med undervisningsmaterialet og vores sparringssamtale. TAK FOR DET.

Jeg er blevet meget mere klar på hvor jeg vil hen med min virksomhed – og ikke mindst hvem min virksomhed og jeg selv henvender mig til.

Det giver mig ro, at jeg har fået lavet en plan for hvad jeg vil og hvor jeg skal hen,

Det allerbedste har helt klart været at du har fået mig til at huske på, at jeg “kan noget”, og at jeg har fået troen på, at det jeg kan er godt nok og kan bruges til noget.

Det handler ikke kun om økonomisk udbytte, men også om at jeg f.eks. oplever større arbejdsglæde, fordi jeg målrettet arbejder med det jeg helst vil.

Gitte fra Den Skønne Hjørne fik sparring af Jannie Ilum Gade fra Kundemagneterne

Få Jannie som personlig salgsmentor:

Særligt velegnet til dig der skal i gang med en større proces. F.eks. fordi du skal have lavet en ny hjemmeside/webshop, i gang med et nyt forretningsområde, i gang med eksport, gå fra deltids til fuldtidsselvstændig, planlægge barselsorlov, i gang efter sygdom, have rettet op på skrantende økonomi, løfte omsætningen eller noget andet hvor det er vigtigt for dig at forblive fokuseret – og få den fornødne hjælp undervejs. (Forløbet kan tilpasses dine behov).

Pernille Dybro fra Dybro-yoga.dk fortæller hvordan et mentorforløb gjorde det muligt at leve (godt) af sin virksomhed fra starten.

Pernille Dybro fra Dybro-yoga.dk fortæller hvordan et mentorforløb gjorde det muligt at leve (godt) af sin virksomhed fra starten.

Kombiforløbet er inklusiv:

  • Opstartsmøde i Aalborg eller København (á ca. 2 timers varighed)
  • 5 telefon-/Skypemøder (á ca. 60 min. varighed)
  • afklarende spørgsmål via korte mails

Fysiske mentorforløb er inklusiv:

  • Opstartsmøde i Aalborg eller København (á ca. 2 timers varighed)
  • 5 fysiske møder (á ca. 60 min. varighed)
  • afklarende spørgsmål via korte mails

Kombi mentorforløb koster 9.999 kr. + moms

Fysisk mentorforløb koster 14.999 kr. + moms

 

Møder aftales fra gang til gang. 50% af forløbet betales ved bestilling og 50% betales halvvejs i forløbet. Bonus ved forudbetaling: Ekstra telefonsparring.

 Sparringspriser enkeltmøder:
Fysisk sparringsmøde:                          4.000 kr. + moms for opstartsmødet (cirka 2 timer)

Tilkøb af yderligere fysiske møder:       2.500 kr. + moms (op til 2 timer)
Tilkøb af yderligere telefonsparring:      1.500 kr. + moms (max 1 time)

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Bettina Vestergaard

Skilsmisserådgiver fra Skilmissekonsulenten.dk.

Her er hvad Bettina sagde, efter hun havde fået personlig sparring

 

Skilsmissekonsulent Bettina fik sparring af Kundemagneten Jannie Ilum Gade

Jannie gennemgik minutiøst min hjemmeside og påpegede alle dens fejl og mangler i relation til at den skulle henvende sig til gule kunder, og der var mange.

Jeg har fået konkrete anvisninger på, hvordan jeg kan gøre siden gul. Farvevalg, teksternes udformning, billeder mv.

Jannie var god til at komme med konkrete forslag til ændringer. Hun var god til at vise, hvordan den samme sætning kunne forandre sig markant ved blot at bytte om på ordene.

Jeg har fået en større ro og tro på at det bliver godt. Jeg har fået anvist en vej jeg kan gå. Jeg følger vejen og har nemmere ved at skelne, hvad jeg skal sige nej tak til.

Jeg har fået et større overblik over, hvilke opgaver jeg skal kaste mig over og i hvilken rækkefølge, jeg bør gøre det i.

Jeg har fået en større ro og tro på at det bliver godt. Jeg har fået anvist en vej jeg kan gå. Jeg følger vejen og har nemmere ved at skelne, hvad jeg skal sige nej tak til.

“Jeg købte en (enkelt) sparring med Jannie efter et meget inspirerende gratis frikadelleforedrag hvor jeg gik derfra med følelsen af, at en sparring var lige det, jeg havde brug for ift at tage de rigtige valg vedr. markedsføring af min virksomhed som pædagogisk konsulent med fokus på trivsel for børn og voksne.

Sparringen har først og fremmest givet mig en ro, fordi jeg har Jannies telefonnummer, så jeg ved, at kompetent og meget konkret hjælp kun er en opringning væk. Så har den også givet mig ny entusiasme. Jeg fik nogle nye perspektiver på den optimale sammensætning af ydelser med henblik på at have et meningsfyldt og varieret arbejdsliv, mulighed for en fornuftig indtjening og plads til et privatliv.

Jeg vaklede mellem to kundetyper, og dertil fik jeg en meget konkret og velaragumenteret hjælp til at vælge….Så er der hele hjemmesidedelen, hvor jeg igen fik meget konkret og hands-on hjælp til at komme i gang…. Og da jeg så i går lyttede til noget af optagelsen af sparringen, fik jeg vist vendt hele min plan om præsentation af mine ydelser helt på hovedet, så ingen tvivl: sparringen har givet MERE ARBEJDE, fordi noget, som jeg troede var næsten “i kassen”, vist skal totalt omtænkes…

To-do-listen er slet ikke på plads endnu, da jeg ikke har hørt optagelserne færdigt, men foreløbig forventer jeg at (sparringen har bevirket):

– At jeg kan bestille en kundemagnetisk hjemmeside ud fra nogle skarpe og grundigt overvejede ønsker til udseende og funktion
– At have en konkret strategi for en afbalanceret arbejds-/privatlivsbalance
– Nogle skarpe produktblade med “sexede” overskrifter
– Et overblik over, hvad jeg nu har brug for sparring til.

Det allerbedste lige nu, hvor jeg ikke er færdig med at efterbearbejde mødet, er nok selve oplevelsen: at sidde i to timer og snakke med en som hele tiden var helt med på, hvad der rørte sig i mig, og ikke syntes, at jeg er lidt mærkelig… som var 100% tilstede og reflekterende ift. mine behov og som dels stillede de der spørgsmål, som åbnede nye perspektiver på, hvordan tingene kan/skal gribes an og dels kom med nogle helt konkrete løsningsforslag”.

Venlig hilsen
Dorte Sveistrup

Simone Muus

Designer og indehaver fra Clairesofie.dk 

Vi spurgte Simone hvad hun havde fået ud af den personlige sparring:

Min største bekymring var, om jeg fik nok ud af rådgivningen, og i hvor høj grad, jeg kunne bruge det, jeg ville få rådgivning i. Det har til gengæld vist sig, at være en af de vigtigste rådgivninger, jeg har været til som nystartet virksomhed.

Jeg fik skræddersyet en plan til markedsføring/salg, som passer helt perfekt til netop min situation og virksomhed. Og jeg er overbevist om at den rådgivning, jeg har fået så tidligt i forløbet, har sparret mig for rigtig mange omkostninger til “forkert” markedsføring senere hen.

Jeg ved nu, hvem min kundetype er, og hvordan man bedst markedsfører til dem. Hvad der motiverer min kundetype, og hvad der påvirker dem positivt.

Jeg er selv samme kundetype, så det var en stor aha oplevelse at høre, hvordan man egentlig selv handler og agerer på samme måde – om end ubevidst. Det er en stor ballast i min markedsføring fremover, at jeg ved, hvordan mine kunder tænker.

Jeg fik både gode idéer til markedsføringen, salg & kampagner, en nyhedsbrevsstrategi & webshop optimering.

Jeg vil anbefale Kundemagneterne til alle selvstændige og især iværksættere. Det at bruge ens budget til den rette markedsføring, som taler til ens kundetype fra starten af sparrer utroligt meget tid og budget. Samt at få opbygget en loyal kundegruppe og skabt salg tidligt i opstart gør det nemmere at holde fokus på fortsat at udvikle sin virksomhed, hvilket især er det man har brug for som iværksætter.

“Jeg havde faktisk ikke så mange forbehold da jeg var sikker på at jeg havde brug for sparringen.

For en lille forretning som min er 5000 kr. meget, og jeg var ude at låne dem, men jeg ser det som en nødvendig investering. Jeg var dog nervøs for at få af vide at jeg gjorde alt forkert da jeg selv gik rundt med følelsen af ikke at have styr på en pind/var bagud med vigtige opgaver/ikke kunne finde focus på det vigtige.

Den største forandring var øjnene udefra som kiggede på min hjemmeside, min markedsføring og ikke mindst min opfattelse af min egen rolle har givet mig mod på at fortsætte. Dog nu med en viden om hvordan jeg skal gribe markedsføringen an. Det giver tryghed og ro. Og tro på at jeg nok skal få orden på mine udfordringer.

Min største A-HA oplevelse var at jeg skulle gøre reklame for samme produkt (Kreative Workshops) lige så mange gange som der er pladser på workshoppen. Er i fuld gang med at lave et system som skal give mig overblik.

3 andre fordele sparringen gav mig var: Viden om at jeg faktisk har et godt produkt. Viden om hvad et mailsystem kan gøre for mig. Viden om at jeg skal i gang med videoer.

Jeg vil anbefale sparringen til dig, der gerne vil vide noget mere om dine kunder samt have et personligt boost.

Jeg er meget taknemmelig for den åbenhjertelige måde du Jannie gav mig masser af råd og nødvendige skub på. Uden at det virkede bedrevidende. For det var du: Knivskarp”.

Maria Blok Hansen, Kreativ værtinde ved TidensTing.dk

 

Hanne Bjergskov

Kostrådgiver fra kostkonsulentenhanne.dk

Vi spurgte Hanne hvad hun fik ud af den personlige sparring:

Mine største forbehold var – Det burde jeg selv kunne finde ud af, det kan alle andre jo så hvor svært kan det være.
Når jeg nu ikke kan finde ud af det, er det så mig der ikke er smart nok, skarp nok? Skal jeg virkelig bruge penge på det, når nu jeg ingen penge tjener?

Sparringen gav mig en masse energi, jeg fik tænkt over min strategi og fik lavet noget struktur over de næste skridt i min markedsføring .

Det at du (Jannie,red.) selv brænder for salg og at du deler ud af dit håndværk og dine guldkorn, gav mig igen troen på og lysten til at fortsætte KostkonsulentenHanne, fordi jeg er god til at hjælpe mine kunder og jeg gør en forskel.

Jeg blev igen mindet om, hvor vigtig det er, at jeg kender min målgruppe. Jeg har lavet en overskuelig handlingsplan over mine næste skridt og den hænger på min opslagstavle, så jeg hele tiden præcis kan følge med hvor langt jeg når. Når sparringen foregår helt nede på jorden og i et sprog som jeg kan forstå, så er det ok at købe mig til råd og vejledning, når jeg synes at det bliver for svært.

Jeg vil anbefale det samme til alle som gerne vil sælge mere. Med kundemagneterne bliver salget mere ægte og troværdigt. Endnu en gang 1000 tak – Jannie – for din fantastiske rolige facon og din indlevelse i netop mig og min virksomhed.

 

“Når arbejdet begynder at blive rigtig konkret, så opstår der spørgsmål – og så er det rigtig dejligt at kunne få sparring og vejledning.”

Bjørn Stålgren, Dybkaffe

Lene Damkjær

Direktør og coach fra DIcoaching.dk

Vi spurgte Lene, hvad hun og ægtefællen Kim fik ud af salgssparring med Jannie:

Min største indvending var: Er det investeringen værd, eller er det en gang varm luft, som jeg har prøvet før?

Jeg har fået både overblik over de ændringer der nu skal gennemføres og mod/lyst til at kaste mig over dem. Ud af de 5000 muligheder vi selv havde overvejer plukkede Jannie de mest relevante ud og supplerede fortrinligt med ekstra idéer så jeg synes at vores plan for forretningsudvikling nu hænger bedre sammen.

Det bedste var…. at vi fik tiltro til at det kan vi godt klare selv. Tro på os selv som ”blå” nok til at passe til et blåt marked. Samt en konkret anbefaling til eventuel fremtidig forretningssamarbejde.

Jannie er super nærværende, konkret og jordnær. Vi står nu med en konkret idé om, i hvilken retning vores virksomhed bedst skal udvikle sig, og hvordan vi bedst gør det. Der var ikke nogen luftige anbefalinger, ”måske’er” eller ”i kunne også overveje”. Det hele blev afsluttet og vendt under selve salgsmødet så der ikke er løse ender der kan komme til at føre os et helt andet sted hen alligevel.

Du er altid velkommen til at skrive til os

10 + 15 =

Vil du vide mere om Kundemagneterne?

Vil du vide mere om kundetyper?

Vil du vide mere om online workshoppen?

“Mød os” i denne video