Havde ikke overvejet velvære som det unikke salgsargument hos en frisør… (dvs. USP)

Forestil dig at du ankommer til frisørstolen efter en strabadserende uge.

Håret skal lige klippes inden den står på afhentning af børn, madlavning, vasketøj, putteritualer og alt det andet en typisk torsdag nu går med.

I stedet for at kaste slaget på og gribe saksen, beder frisøren dig om at lukke øjnene og tage to dybe vejrtrækninger. Imens du gør dette lægger hun hænderne solidt på dine skuldre.

Herefter smører din frisør olie i dit hår (!) og begynder den skønneste hovedbundsmassage afvekslet med klem, stryg, massage og lette tryk på nakke, skuldre og arme.

Pludselig kan du dufte den skønneste citrus og du bemærker den lækre musik og de smagfulde lokaler.

Derefter får du en lækker hårvask imens din ryg, bag og ben får en dejlig massage af stolen.

Du tilbydes en skøn hårkur (imod en lille merpris), som masseres nænsomt ind i håret og får lov at virke imens du lukker øjnene og nyder sanseoplevelserne.

Først derpå bliver du spurgt hvad du ønsker at drikke – f.eks. en lækker Mokka og en flaske vand? – og frisøren går igang med at spørge hvad du ønsker og du bliver klippet og stylet efter alle kunstens regler.

Sådan var det at blive klippet hos Salon Maria S Grun idag. Det hele varede en time og frisøren Berit (billedet) forlod mig ikke på noget tidspunkt. Hele herligheden – med hårkur – kostede mig 740 kr.

Og hold da op hvor har jeg fået SÅ meget mere end en klipning. Af hjertet tak Berit – og Maria, for at lave så skøn en salon til os <3! Salon Maria S Grun er virkelig en rollemodel for hvordan en frisør, kan bruge VELVÆRE SOM USP (unique selling proposition = unikt salgsargument).

Velvære som unikt USP – genialt!

LOVE IT !!

Velvære som unikt USP